Tuesday, November 23, 2010

Lumevalge Talv

Panen üles paar pilti, mille klõpsisin pärast öist tuisku. No tegelikult tuiskab kogu aeg veidi, aga ehk mitte nii suuresti. :)
Muidu läheb elu kenasti. Korraldame 1.detsembrit. Sellega kaasnevad segased tunded- ootusärevus ja samas ka selline imelik ebamugav tunne, mis alati mu elu saadab, kui midagi suurt on tulemas ja kui ma selle nö väljakukkumises kindel pole. Kui millessegi on palju ärevust ja energiat pandud,siis ühel hetkel on seda kõike justkui liiga palju. Aga elu on õpetanud, et iga kord, kui selline tunne tekib, tuleb eelseisev üritus just eriliselt hea! :)
Kool edeneb ka, mind lubati juba lõputestile, mis leiab aset 6.-7. detsmbril! Kui sellega hakkama saan, siis liigun edasi juba järgmisele kursusele! Kiirmeetodil õppimine. ;) Eks sellest Eesti gümnaasiumist oli kasu kah. ;)Tegelikult võiks ma vabalt veel mitu kuud sellel samal kursusel kükitada, aga ma ei näe sellel erilist mõtet. Ja tegelikult ei tööta ma nagunii enda meelest täiskoormusega. No vaatame, mis mu keksimisest järgmisel kursusel saab. See on juba tõsisem teema.

Nüüd aga pildid!

Rõduäärele tekitasime pisikese lumememme, keda endal hea aknast vaadata ja naabritel kah tore piiluda!


Talvemaagiat!


Natuke nagu jõulukaardimaterjal.


"Kohustuslik" paarispilt nagu igal aastaajal. :D Mõlemal naljanäod peas.


Üks vahvamaid pilte, mis mu kaamera kinni püüdnud on! Alex lennutas mu poole lumepalli ja pildimasin jäädvustas selle hetke vat niimoodi:


Sellised lood seekord! Olge tublid!

2 comments:

silvi said...

assaaa, milline ilus talv!!!! muideks, meil hakkas tallinnas ka täna lund alla ajama ja seda veel sellise tuisuga, et hirmus naljakas kohe...:)

Heli said...

Ilus jaa! :) Ju siis jõudis see tuisk teieni ka nüüd! :D Homme on maailm valge!