Saturday, February 4, 2012

Muutused

Tere tere kõik see pere! Nüüd on selline lugu, et vahetasin oma blogi aadressi helkiv.blogspot.com-is kodusv66ralmaal.blogspot.com-iks. Asi oli selles, et ma alustasin ju selle blogiga siis, kui ma tegelikult veel Eestis elasin ja oma neiupõlve nimega e-maili kasutasin. Nüüd olen juba enam kui kaks aastat abielunaine olnud, aga kasutasin siin blogis endiselt oma vana e-maili ning google-kasutajat, mis oli üsna häiriv, sest see pidev google-kasutajate vahetamine võttis iga kord nii kaua aega. Nüüd siis panin oma mõlemad blogid ühte patta ja ühtlasi uuenes siis ka blogi nimi ja välimus ka natuke. :) Äkki satun nüüdsest peale natuke tihedamini siia kirjutama. :) Oleks mu fotoka aku ka töökorras, lisaks isegi rohkem pilte...Lund on praegu meil nii palju ja super ilus on!

Niisiis, tulge mulle külla!- kodusv66ralmaal.blogspot.com



Või piiluge mu loomingublogisse, püüan ennast käsile võtta ja rohkem postitusi teha.

No comments: