Monday, February 9, 2009

Heade Mõtete Päev

Tänane päev algas kenasti. Oli nii hea ja vaimne tunne,kui ma,muusika kõrvus helisemas,kooli poole astusin. Inglise keele tund pani mu tuju küll kõikuma,me Kadiga tahtsime juba katastroofi eest põgeneda,aga siis olukord stabiliseerus. :)

Sain päris palju asju korda aetud. Nii oli koolipäev lõppkokkuvõttes üsna edukas, poest sain vajalikud asjad(kaasa arvatud webcam-nüüd ei pea enam venda iga päev anuma;D) ning ka arsti juures sain kähku käidud,kuigi ma ei mõista neid kurje tädisid,kes vastuvõtulauas istuvad...Peale selle oli tänases päevas armas üllatus-Riin tuli mulle veidikeseks külla! :D Sai maailmaasju arutatud ja minevikku meenutatud. ;)

Üldse on mul täna kuidagi hea ja kerge olla. Jumal on kuidagi lähedal täna. :)

2 comments:

Anonymous said...

Oi, mul on hea meel, kui ma armas üllatus olin. Ise muretsesin natuke, et niimoodi sisse sadasin. :P

Heli said...

heh :) mulle meeldivad mõnikord ootamatud üllatused. Ja sina võid alati tulla! :D