Tuesday, October 13, 2009

Kui ma mõtlen tagasi sellele aastale,on see mu noore elu kõige meeletum ja kirjum aeg. Nii tohutult palju on juhtunud ja muutunud,et silme eest võtab lausa kirjuks. Peaaegu iga päev on kaasa toonud uusi elamusi,kogemusi,raskusi ja õnnistusi. Sel aastal algas mu suhe A-ga, käisin esimest korda Göteborgis, sooritasin gümnaasiumi lõpueksamid, lõpetasin kooli, õppisin rootsi keelt, kolisin Göteborgi, astusin A ja minu suhtes uuele ja erilisemale tasandile, sain oma esimese töö, kannatasin palju ja rõõmustasin palju ning palju palju muud. Ka paar möödunud päeva olid täidetud mitmete emotsioonide ja üritustega. Olen käinud tööl ja sõitnud mitmeid kordi rongiga,käies Göteborgi-Trollhättani vahet. Korraldasime A-ga võrratu privaatpeo spagettide, jäätise ning filmidega. Vaatasime armast muusikali Göteborgi Västra Frölunda kirikuhoones. Osalesime (minu elus esimest korda) vaiakonverentsil,kus oli kohal üle tuhande inimese. Sõin kodus, A juures, Korv Kioskis (Korv on vorst ja kiosk on kiosk :D ) ning Subways. Veetsime toredat aega noorte vallaliste pereõhtul Instituudis. Arendasin rootsi keele oskuseid, vaatasin telerit, lugesin ja valmistusin juba sel nädalal toimuvaks Eestisse sõiduks. Huh. :D Täna oli esimene päev, mil sain lihtsalt puhata. Mis sest,et käisin ikka ju poes,pesin ning triikisin pesu ning uurisin migreerumisega seotud asju. Suur puhkepäev on ikka. Mitte et poleks ülimalt hea puhata just headest asjadest. Sest kõik on olnud ju põnev ja lõbus,eriti kuna oleme viimasel ajal päris tihti A-ga kokku saanud. :)

Reedel Eestisse,uskumatu! Eesti keel ümberringi, kohupiim, must leib, Prisma, tänavajoodikud, niiskus, kama ja muidugi pere ning sõbrad!!! :)