Friday, October 2, 2009

Suurim Armastus

Näen nüüd,kuidas kõik need suured tehtud vead ja raskused,millest ma olen läbi tulnud, on kasvatanud mu mõistmist ja armastust Kristuse ohverdusse. Taipasin täna hommikul, kui imeline see on,et isegi nüüd veel,kui ma olen eksinud nii palju ja nii tihti,on mul ikka veel võimalus kõigest halvast vabaks saada. Et Jeesus on tõepoolest minu eest kõik ära kannatanud. Just nimelt, kõik. See arusaam oli nii rabav,sest ma polnud vist kunagi tõeliselt tunnetanud seda,kui tohutult palju Ta meie heaks on teinud. Ilmselt jääb mul ka praegu mõistmisest väga suur osa puudu, aga ma olen tulnud tarkusele lähemale. Mõeldes kõigele,mida olen valesti teinud,korduvalt eksides ja patustadest,meenutades kõiki oma muresid ja pisaraid, kasvab mu armastus Kristusesse meeletult. Ta on KÕIK enda peale võtnud. Ta on vabatahtlikult tulnud siia maailma,et tunda valu ja surma. Minu pärast. Et mina,nii nõrk ja rumal,võiksin taas koos Temaga ja meie Igavese Isaga elada. Ta armastab mind ja kõiki meid ning mu süda on täis tänutunnet.

No comments: