Wednesday, January 27, 2010


Vahel on mul siin olles tunne,et ma ei tee piisavalt. Ma ei otsi uut tööd piisava innukusega, ma ei õpi keelt piisavalt tublisti ja mis veel hullem,mul pole ikka piisavalt aega kallite ja lähedaste inimeste jaoks. Ma tahan,et te teate,et te olete mul alati mõttes ja ma palvetan teie eest. Soovin,et te tunneks,et ma armastan teid.

Aga elu vist ongi selline,et tundub,et alati jääb midagi puudu. Oluline on teha nii palju kui meist oleneb,ülejäänuga aitab Jeesus. Seda on hea teada. :)

Muidu läheb elu tasapisi. Käin trennis, kirikus,istun kodus. Oleme siin paar korda oma kokkamise oskusi arendanud ja koos Alexiga uhked õhtusöögid kokku küpsetanud. Hea :D Õnneks ma käin trennis,siis pole kahju nii suur. :D

Jaanuar on huvitav kuu olnud. Ma pole kunagi nii palju kirju saanud. See on äge. :D Mulle meeldib kirju saada. Püüan siin ise ka vastu kirjutada,aga saate aru,kui igaüks neist inimestest kirjutas mulle ühe kirja,siis mina pean kokku mitu kirja posti panema. Nii et veits läheb aega. :D Aga ma saan need ikka tehtud lõpuks. Kannatust. :D

No comments: