Thursday, February 4, 2010

Jepp-jepp! See nädal on tavatult toimekas olnud. Esmaspäeval sain end lõpuks SFI kursusele kirja pandud (see on Svenska För Invandrare ehk rootsi keel välismaalastele). Huhuu! Öeldi küll,et pean kuni kolm kuud ootama,et teada,millal ja kuidas asi toimuma hakkab,aga loodetavasti läheb veits kiiremini. Eriti kuna kõik rootslased muudkui kinnitavad,et ma sinna esimestele A ja B kursustele kindlasti minema ei pea ja äkki ka mitte C kursusele. Haha,usun ka. :D Aga eks paistab.

Siis käisid üle hulga aja külas misjonärid,nad on siin Trollhättanis suht uued asukad ka,nii et oli lõbus. :)Peaaegu ei mäletanudki enam,milline see misjonäride külaskäik välja näeb. Nüüd tean jälle. See näeb väga hästi välja. :D

Eile toimus ühe noore pere juures soolaleivapidu. Mängisime lauamänge ja mugisime juustu-küpsist-puuvilju. Lõbus olemine oli. :) Ja täna läksin ma sinna jälle külla,kuna see "pereema" on minust ainult paar aastat vanem ja me saame üsna hästi läbi. Alex liitus ka meiega hiljem,kui kuulis,et me süüa teeme. :D

Ja muidugi olen ma ikka kenasti trennis käinud ja maganud ja arvutis ringi kolanud. Aa,mingite tüüpide blogikommentaaridele olen ka vastanud. ;D

7 comments:

Carmen. said...

Aga mina käin kaaa trennis - jõusaalis , 3x nädalas ;).

Heli said...

Mina käin ka jõusaalis,küll kaks korda nädalas,aga see eest tasuta. ;D
Mõtlesin mainida. :D

Riin said...

Mina ei käi trennis...aga ma ei söö ka eriti viimasel ajal, nii et asjad on vist tasakaalus siis. :D

Carmen. said...

mina käin kaaa tasuta :D

Heli said...

Oleneb,Riin,mismoodi asjale läheneda. ;)
Selles suhtes oleme siis ühtekad,Külli,mõlemad ei viitsi maksta. :D

Carmen. said...

Ojaaaa , me oleme ühtekad:D. Ainult,et mida kirjutan blogisse tihedamini , kui sina :D. teksti sisu ei loe sessuhtes:D ,et ma kirjutan ikkagi rohkem :D:D:D.

Heli said...

noh,mis teha. ma pole nii tragi kahjuks. vanaks ja laisaks jäänud. :D