Monday, February 1, 2010

Mul kästi midagi kirjutada. :D Nii ma siis kirjutan. :D

Põhimõtteliselt on elu selline vaikne ja rahulik olnud. Kuna hotellides ikka pole eriti külastajaid,siis pole mindki sinna vaja,nii et mu päevi täidavad kodu,kirik ja trenn. See on küll hea,et (kuigi ma ise tunnen ikka,et kohutavalt raske on sedasi elada,kui keelt piisavalt ei oska)rootsi keel vaikselt areneb. Kirikus lastakse mul nüüd kõnesid-õpetusi teha ja öeldakse,et nad saavad minust isegi aru. Huvitav tunne. Tahaks küll,et ülikooli inimesed arvaks,et ma keelega hakkama saan. Kavatsen sel nädalal asja järgi uurida.

Mulle muudkui räägitakse,et kirjutaksin oma Rootsi kogemusest raamatu. Ma ise siiski arvan,et kui ma seda ka kunagi teen(on küll selline mõte peast läbi käinud muidu), siis on praegu selleks liiga vara. Lugu on alles pooleli.

Selline tasane elu on mul siin põhjamaises kuningriigis. Tore on vahel ikka kodumaalt uudiseid kuulda,te olete kallid! :)

11 comments:

Carmen. said...

Sa käid tööl ? mhh . ma tõesti ei tea sinust enam midagi :S. aga kui sa raamatu kirjutad siis tahan mina seda kangesti lugeda ;D.

Heli said...

Hah,sa ei teadnudki või? :D Kuigi noh,ega ma hetkel just palju ei tööta ka nagu sa mu jutust võid välja lugeda.
Aga tore siis,vähemalt üks lugeja on olemas. :D

Riin said...

Mina loeks ka, ehkki ma eeldaks, et seal oleks siis minust ka natuke juttu. :D

Carmen. said...

hahah , hösti Riin :d

Heli said...

Oleks oleks,vähemalt peatüki jagu. :D Küllit mainiks ka ikka. :D

Carmen. said...

ooootoot :D ma olen sellest postitusest nüüd palju rohkem huvitatud :D.

Heli said...

Haha :D Sa oled nii armas,Külli. :D Ainuke värk on,et raamatut ennast polegi olemas,aga meie siin juba jagame,et kes kus peatükis ilmub. :D

Riin said...

Küll see raamat kunagi tuleb. ;) Kui sa rohkem lugejaid tahad, siis maini minu drama bananat, see peaks seebikate fännidele meeldima. :D

Heli said...

Haha,seda kindlasti. :D Kuigi siis võibolla süüdistatakse mind ilukirjanduses,sest kes see usub,et tegu on tõsieluliste sündmustega? :D

Carmen. said...

Nii tore ,et ma tunnen ennast praegu täiesti tolana :D ma arvan,Heli , et sa istud juhtme peal :D . ja ma soovitan sul varsti uue postituse teha,kuna praegusel juhul on sul juba 10 kommentaari ühe postituse all :D:D:D.

Heli said...

Parandus,Külli. Mul on 11 kommentaari ühe postituse all. ;D