Saturday, December 13, 2008

Elu on Huvitav

Heihei! Jälle nädal möödas. Vähemalt on nüüd jõuludeni ainult üks koolinädal veel. Kõige raskem on esmaspäev. Kui selle üle elan,siis on kõik hästi! Lõpuks ometi!:)
Täna toimub meil Kirikus jõulupidu,koos näidendiga,millest ka mina osa võtan. Appi. Ma olen nii palju tuttavaid kohale kutsunud,kuidas mu niigi nõrk kõht sellele vastu peab,seda ma küll ei tea!
Aga tegelikult,mul on nõks juba käes. Lasen end Pühal Vaimul juhtida ja kõik läheb ülimalt hästi. Täpselt nagu noortekonverentsilgi läks. :D

Kool hakkas mul vahepeal väga üle viskama. Aga nüüd on jälle rahulikum olla. Ilmselt sellepärast,et vaheaeg on juba ukse taga. Ja õnneks sain ma "Rehepapi" ka eile läbi loetud. Ma ei tea,ilmselt on mul VÄGA teistsugune huumorimeel kui enamikul eestlastest,aga no tõesti,mind see küll naerma ei ajanud. Pigem ajas iiveldama. Aga asi võis ka selles olla,et minus praegu valitsevad hoopis teistsugused meeleolud ja nalja teevad sügavamõttelisemad asjad...Mitte selline otsitud iroonia eesti rahva rumaluse kohta....Muidu,lõpu poole läks raamat siiski paremaks,seegi hea!

Jaah,Twilighti seeria on mul nüüd peaaegu läbi. Pool neljandat osa veel,ja kogu lugu. Isegi see väikse jupike Midnight Sun-ist on loetud. Ja see on veel see kõige-kõige parem osa! :D
Ma tänan Stephenie Meyerit kogu südamest! Ja mitte ainult tema imepärase loomingu,vaid ka huvitava kodulehe ja seal jagatavate õpetuste eest. Ma sain temalt ühe väga hea nipi kirjutamiseks. Ma ei jõua ära oodata,millal saan seda rakendada! Aga enne tuleb vaheaeg ära oodata....

Jah. Nüüd ma pean minema. Ma isegi ei tea,miks ma just praegu kirjutama tulin,sest ausalt öeldes on mul väga kiiresti terve hunnik tarvilikke asju ära teha,aga mida mina teen? :D Ok,tsauuu!

2 comments:

Evaaa said...

see rehepapi ja nalja värk, Raidma arust on see nii naljakas, et see peab kõigi meelest naljakas olema. Minu meelest ka nagu ei ole

Heli said...

just täpselt:D