Wednesday, December 24, 2008

Häid Jõule!

Umbes selline näeb välja minu selleaastane jõulutunne. :D

Täna hommikult oli küll kahtlane tunne,et nüüd jään haigeks,aga ma võitlen sellega. Jõulud algasid loomulikult Kirikusse minemisega. Nii vahva oli,kui ma teel sinna ühele toredale vanatädile väikese kingituse andsin. Ta silmadesse ilmus rõõmus sära ja ta ütles,et see oli küll tore üllatus. Anda on nii hea!

Kirikus toimub imeilus kontsert. Laulsid koor ja väikesed lapsed,sekka loeti prohvet Thomas S. Monsoni mõtteid jõulude kohta. Hiljem jagasin kaarte,mida olin eile pool päeva nikerdanud. Ja ma sain kanda oma uut kleiti,mille laupäeval juhuslikult poest avastasin. Jee:D

Nüüd istun kodus,kuuse all on juba kingid ootel. Joon kakaod ja mõtlen,et peaks nüüd vist süüa tegema minema. Magustoit on minu ülesanne.;)

Laske siis ikka jõulutundel oma südamesse pugeda,pange küünlad põlema ja küpsetage piparkooke. Armastage seda imelist aega! :)

No comments: