Sunday, December 7, 2008


Nooh,päris kaua aega on juba möödas eelmisest korrast,eksju. Lihtsalt,kuni reedeni polnudki midagi erilist,mida üles kirjutada. Ja reede ja laupäev olid nii tegevusi täis,et ei jõudnud.:D

Reedel me siis kooli ei läinud. Huhh. Seda vaba päeva oli tõepoolest vaja.
Käisime Teeviidal(mitte,et mul sealt midagi tarvis oleks olnud) ja Kadi ning Adelinega kinos Videvikku vaatamas. Lõpuks ometi!!! See oli nagu niiiiiiiii äge film! Oeh,tahaks juba uuesti näha. :D Twilighti on küll päris palju kritiseeritud,aga minu meelest olid näitlejad kõigist väidetest hoolimata täiuslikud. Nad sobisid oma rollidesse valatult.

Pärast tulin koju ja avastasin,et pean kohe uuesti välja jooksma. Olin valesti aega arvestanud ja jäin seepärast napilt trollist maha ning hilinesin seminari. Alguses ei saanud ma mitte midagi aru,mis seal toimus.:D Aga siis hakkas juba koitma. Ja näidendiproov läks ka kenasti.
Nägin taas Kadri-Riinu! Esimest korda pärast seda,kui ta Eestisse tagasi jõudis. Nii hea oli taas kohtuda.:)

Laupäeval läksime emaga Quelle laomüügile. Ma juba aimasin,et seal on üks paras hullumaja,aga kuna ma kord juba naudin igasuguseid tavatuid olukordi,siis see oligi äge. Terve suur laoruum oli täis pappkaste,kilekotte,riideid ja inimesi,kes kõige selle sees kaevasid. Täitsa hull. Erilist ostuahvatlust küll ei tekkinud,kui ma nägin,kuidas riided maas vedelevad ja jalge alla trambitakse. Igatahes tulime tühjade kätega tagasi. Aga siis me läksime emaga kohvikusse,ostsime pirukaid ja kakaod ning aeg jäi justkui seisma. Ma ei mäletagi,millal ma viimati emaga kahekesi aega veetsin. See oli mõnus hetk.

Seejärel läksin Mirelli juurde,et füüsika ettekanne lõpuks valmis teha. Saime hakkama! Loodetavasti saame ikka koolis slaide näidata,nii on ju palju huvitavam.
Kui füüsika tehtud saime,siis vaatasime "Twilighti" ning pool "Amelie-d". Pool sellepärast,et kell sai juba liiga palju ja hilisõhtul läbi Mustamäe minna pole just ohutuim asi.;)

Jahh,ja täna veetsin Hingamispäeva Kirikus. Hästi armas ja tasane päev oli. Pärast Sakramendikoosolekut tegin veel koos õdedega õpetust Päästmisplaanist. Nii imeline oli näha,kuidas Vaim meid juhatab. Meie "õpilased" saavad peagi ristitud ja ma tõesti rõõmustan selle üle,kui hästi nad selle tähtsusest aru on saanud.

Soovin teilegi rahu ja armastust sellel kaunil Jõulukuul!

2 comments:

Riin said...

Kallike, sinuga oli ka hea kohtuda. Ma küll virisen koguaeg, et tahan sinna tagasi, aga see ei tähenda, et ma seal olles teid ei igatsenud. See näitab, kui muutlik ja ebapüsiv on inimese loomus. Ainult Jumala armastus on püsiv ja kõikumatu. :)

Heli said...

Just täpselt! Ma saan totaalselt aru sellest tundest!:D