Tuesday, March 17, 2009

Huvitav,milline elu ikka on. Enamik klassist on Londonis,Mirell Hollandis,ja ei tea veel kes kus. Aga minul siin on täitsa oma elu. Mõnevõrra vaikne ja unine,kui ma oma tuppa kaon ja arvuti vahendusel oma võlumaailma kaon. Samas pühalik,kui Kirikuga seotud asjatoimetusi ajan. Ja vahepeal kummaline,kui ma oma muutunud suhteid hindan ja analüüsin. Perekond on muutunud mulle veel tähtsamaks kui varem,aga miskipärast ma ikkagi eemaldun nendest oma põhimõtetelt ja väärtushinnangutelt pidevalt. Aga ma olen tänulik nende ja teiste mulle armsate inimeste eest! :)

Nüüd on lõpuks vaheaeg. Minu jaoks viimane vaheaeg,ja siis tuleb neli nädalat koolielu sadade kontrolltöödega,ning siis on käes aeg teha eksameid. Huh. Loodan,et pean vastu,nii et suvi tuleks täis vabanemise- ja rõõmutundeid. :)

No comments: