Friday, May 1, 2009

Eksamitetorm

Kui ma vaatan oma viimaste aegade postitusi,siis mnjah...mu kirjutamisoskus on kiire elutempo tõttu nii alla läinud,kui vähegi võimalik. Õudne. Ja ega nüüdki just palju aeglasem elu pole,aga on vähemalt huvitavam. Kõiki päevi ei täida enam igavikuna näivates tundides passimine ja kodus mingite kummaliste ülesannete tegemine. Kontrolltöösid ka enam pole...On lihtsalt üks vahva eksamiteks õppimine. :D
Õpiks ma siis...Aga mind on tabanud üleüldine keskendumisvõime puudumine. Kui vaid mõelda,kui tubli ma kunagi olin...Nüüd on alles vaid pisitilluke kohusetunde mehike kusagil sügaval põues,kes ikka sunnib õpikud-vihikud kätte võtma. Ainus jama on see,et õpik on käes,silmad loevad ka,aga mõtted on kusagil tulevikus.
Näiteks täna mõtlesin,et pean korralikult inglise keele käsile võtma. Et istun ilusasti laua taha ja õpin,isegi arvutit ei lülita sisse. Tulemus...mul oli ikka tarvis üks tähtis asjandus internetist järele vaadata,aga sealt tuli juba järgmine ja järgmine...Avastasin ühe naise blogi,mis oli ülihuvitav. Ta jagab seal just oma kogemusi kolimise,korteri soetamise ja lihtsalt omapäi elamise kohta...ja just seal linnas,kuhu minagi olen mõtelnud minna! Muidugi mõista kadus inglise keel ja eksam mu peast otsekohe ja nii ma lugesin ja lugesin hoopis mingit muud juttu...Enda vabandamiseks võin öelda,et vähemalt oli jutt inglise keeles...:D
Siis lõi vahepeal kellake peas helisema,nii et ma ikka õppisin ka natuke. Ja seejärel läksin üldse kodust ära. Seminari õpetas täna Evelin,tal tuli see väga hästi välja,ja lõbus oli ka. Pärast seda oli NN üritus,kus õppisime innukalt sushit tegema(mis sest,et mul,nagu oligi arvata,kõik laiali lagunes vahepeal :D ). Aga mõnus oli.
Nüüd vaatasin veel paar kunagist tööd üle ja peaks vist vaikselt hakkama magama minema...Homme vara üles!

2 comments:

Maila said...

Mul oli nii hea lugeda, et seminar toimus ja kõik hästi välja kukkus:)

Kooli suhtes, tõesti, lõpp ongi kohe käes! Veel viimased pingutused ja koolielu jääbki seljataha... Natuke nukker? Rohkem ikka vist kergendus... appi kui põnev kõik tulev saab olema!

Pea vastu!

Heli said...

Aitäh! Põnev on küll,samas natuke keeruline,aga usu abil läheb kõik hästi. :)