Thursday, May 21, 2009

Tallinnas on huvitav tagasi olla. See tuttav siin-ei-ole-õhku tunne on jälle peal. Samas puudub siin mingi suurlinnale iseloomulik omadus. Ma ei teagi..võib-olla on asi selles,et ma elan siin.
Maal oli ootamatult mõnus,isegi vihmaga. Ja isegi,kui ma eile suurema osa päevast ennast ääretult kehvasti tundsin. Ja isegi kui ma iga natukese aja tagant kontrollisin,ega mõni naaber ikka pole endale wifit soetanud,mida ma siis (luba küsides muidugi) kasutada saaksin,sest ütleme nii,et nett on mu aken maailma. Mis sest,et ringikarglevad linavästrikupojad,võililled ja aiakiik ka päris meeltülendavad võivad olla.
Ma sain isegi suurema osa kirjanduse eksami piletitest koostatud,mõned interneti abil tehtavad asjad jäid ainult. Nii et mõnus.
Nüüd ma lähen kirjutan härra Amundsenile kirja. Äkki tal on ülevaade Göteborgi elust..?

No comments: