Tuesday, June 2, 2009

Templet är underbart



Milliseid huvitavaid asju elu vahel pakub. Kool läbi saamas,otsisin endale kohe rootsi keele kursuse,mis on üks paremaid asju üldse. :) Kui lahe võib üks keel olla? Ja pealegi imetlusväärselt lihtne saksa keelega võrreldes...Ma ootan iga päev uut tundi ja kui tund läbi saab,hakkan kohe järgmist korda ootama. Ja mulle meeldib teha koduseid ülesandeid. Midagi väga ebatavalist on sündimas. :D
Lisaks sellele käisin eelmisel nädalavahetusel Helsingi Templis,mis oli lausa kirjeldamatu elamus. Ma polnud ammu sellist rahu ja kindlust tundnud. Kui ma esimesel õhtul ümber Templi jalutasin, selle juures istusin ja pühakirja lugesin,oli nii hea ja kodune tunne. Ja ma tajusin selgemini kui eales varem,et Isa valvab mu üle ja et Ta on tõesti reaalne. :) Lisaks oli muidugi võrratu ja nii puhastav järgnev päev Templi sees. Mu maised probleemid said ühtäkki kergeteks ja lahendatavateks. Kõik oli nii selge ja hea. :)
Pärastpoole hoidsin imearmast Piibet. Ta oli niivõrd hea ja rahulik laps,ääretult nunnu. Huvitaval kombel andis ka tema mulle kindlust selles,millele ma olin tulnud vastust otsima. Ma tean nüüd. :)

No comments: