Monday, August 10, 2009

Päris pikk vahe on nüüd sisse jäänud. Mind lihtsalt polnud eelmisel nädalal peaaegu üldse kodus,tegelikult magasin seal kaks ööd ja olin kohal poolteist päeva. :D Elan hetkel hoopis ühes oma lemmikkohas Skärhamnis,õpin tasapisi rootsi keelest aru saama ja naudin D-de seltskonda. Tundsin natuke kehvasti ennast vahepeal,sest ma suht elan juba siin,söön nende toitu,elan nende katuse all ja ise ei paku midagi vastu. Aga kui ma juba tükk aega põdenud olin,sai A mõõt suht täis,ja kuna ma ei tahtnud tüli norida,siis nojah...siin ma nüüd elan siis. :D
Vahepeal oleme vaadanud mitmeid filme,käinud poes (sain lõpuks endale tossud- ma unustasin enda omad vanemate autosse ja nii on need nüüd tagasi Eestis), tegelenud natuke (üldse mitte nii palju kui peaks :P ) töö otsimisega,käinud kirikus,sõitnud bussi-trammiga, söönud head-paremat, mänginud arvutimänge,ujunud (niii hea! soolane soe meri!), päevitanud,jalutanud, söönud sadamakohvikus imehea rootsipärast jäätist ja ühesõnaga, puhanud ülihästi. :)
Et täna on päike pilve taga,on kiusatus randa/sadamasse minna väiksem,nii et ma peaks end tõesti töö otsimisele pühendama. Nii et ma lähengi nüüd. Hej då!

2 comments: