Monday, August 24, 2009

Põhjus,miks ma viimasel ajal olen nii vaikne olnud on,et mul justkui polegi midagi öelda ja samas on nii palju,mis on juhtunud. Eks selline see esimene kuu teises riigis ole. Ikka töö otsimine, uute paikade avastamine, õhku täitev armastus ja suvine rõõm südames. Vahepeal masendus ka,sest on tunne,et olen ühtäkki nii rumalaks jäänud,et lausa jube. Ei saa midagi aru,mis ümberringi toimub ja kõik oskused oleks ka nagu kadunud. Õudne. :D

Samas ei kujuta ma ette,et oleksin kusagil mujal. Ma olen viimasel ajal tundnud emotsioone,mis varem eksisteerisid vaid lapsepõlvemälestustes. Ilmselt on see avastamisrõõm,mis on segunenud vanade heade asjade mäletamisega. Justkui oleksin ma Eestist selle kõige parema kaasa võtnud ja siia laiali laotanud.

3 comments:

Kõrgemale.... said...

Kallis Heli

Palju palju õnne sulle sünnipäevaks!

Mingu Su soovid täide ja pea meeles, et raskused vaid teevad tugevamaks!

Laulasmaakad!!

Heli said...
This comment has been removed by the author.
Heli said...

Suur suur suur aitähh teile!!! Kallistan!