Saturday, June 5, 2010


Ehh,oma suurte tegemiste ja kõige muu kõrvalt märkasin ma nüüd äkki,et ma unustasin mainida,et esmaspäeval täitus minu ja Alexanderi abieluraamatus pool aastat! Juba kuus kuud oleme me iga päev ninapidi koos olnud ja oma rõõme-raskusi teineteisega jaganud. Tundub,et alles see oli,kui me oma suhet alustasime. Samas tundub ka,et me oleme teineteist alati tundnud,et olime koos juba ka surelikkusele eelnevas elus.

Need kuud on olnud imeliseimad mu elus. Igas päevas on olnud rohkelt armastust ja rõõmu. Me oleme teineteise jaoks parimad sõbrad ja kaaslased,mitte keegi teine ei vastaks mu iseloomule ja vajadustele paremini kui just tema. Alexander on hoolitsev, abistav ja lahke. Ta toob lilli, kirjutab pisikesi kaardikesi ja ütleb iga päev,et armastab mind. Samas on ta alati valmis abistama kodutöödes, lööma seina mõnda vajalikku naela või toetama mind mu rasketel hetkel,kui elu siin võõral maal liiga hirmus tundub. Ma armastan sind, Alexander! :)

2 comments:

ave said...

:)
Palju õnne teile!
Ma tahaks ikka su abikaasaga kunagi kohtuda ka!

Heli said...

Nüüd suvel äkki,kui tuleme,tekib võimalus! Ma tahaks sind nagunii näha ju. :D Mis ajal sa kus linnas oled? Aitäh muidu! :)