Thursday, January 1, 2009

okou...2009!

Nonih. Ühtäkki taipasin,et aeg on kuhugile tormama hakanud. Ongi käes 2009,seesama aasta,millest ma juba seitsmendast klassist saadik mõelnud olen. Hirmus. Ja muidugi ülimalt vahva.:D
Lootused on suured. Veel suuremad,kui oleksin kuu aega tagasi osanud oodata. 2008 aasta oli vapustav,midagi nii võrratut,et ma ei suuda seda kirjeldada. Ja nii uskumatu kui see ka pole,isegi eilne,eelmise aasta viimane päev,pakkus sellist mõtlemisainet,et täitsa lõpp!

Aga üks on kindel: 2009 tuleb veelgi meeletum. :D

4 comments:

Anonymous said...

Imeilusat uut aastat, Heli! Sorry, ma ei saatnud sulle sõnumit vastu, sest nägin seda hästi hästi hilja. (Muideks, sa homme seminari oled ikka tulemas?)

Heli said...

Aitäh!:D Tulen jaa. On ikka samal ajal?

Anonymous said...

Peaks olema küll. Ma helistan sulle homme ja ütlen kindlalt, eks. :)

Heli said...

Jahh:D