Tuesday, September 1, 2009

Sügis ja Sünnipäev

Kui ma alles hiljuti vaid imestasin, kui eestlaste blogidest-msn´i juttudest lugesin,et sügis on juba käes,siis nüüd pean kahjuks sellega nõustuma. Jalutasin A-ga ühel õhtul Skärhamnist pisut väljas põldude ja kaljude keskel ning taevas tõmbus pilve ja kõik oli äkki sünge ja hämar. Õhus oli tunda niiskust ja seda sügisest rõskust ja ähvardavad pilved pea kohal teatasid,et ongi käes tormide aeg. Lõpuks sõitsin ma üleeile Centralstationist trammiga koju ja ühes peatuses näis kõik äkki aeglustuvat. Ma vaatasin aknast välja ning nägin vihma,mis inimesi varju alla ajas ning kuldseks värvunud puid,mille lehti tuul laiali puistas. Siis oli korraks selline magus valu sees,et alles on ju augusti lõpp! Aga kuigi on kurb,et suvi on läbi,ootab miski minus ka põnevusega järgmist aastaaega. Ma ei tea ju,milline see siin Rootsis välja näeb. :)

Eile sain ma endalegi ootamatult 19 aastaseks. Oli nii armas päev,kuigi ma polnud lootnudki midagi erilist,sest tean siin ju ikka päris väheseid inimesi. Siiski algas juba hommik sellega,et leidsin Orkutist ja Facebookist enneolematu hulga õnnitlusi,lisaks mitu e-maili,postkaardi vanaemalt ja mitu armast telefonikõne. Siis toimetasin natuke igapäevaste asjadega ning lõpuks sõitsin koos kalliga Skärhamni,kus D-d olid mulle lausa kaks torti meisterdanud! Need olid ülihead ning lahe oli kuulda ka rootsikeelset sünnipäevalaulu.
Ning täna,olles tulnud tagasi Götesse ja viibinud tohutult lahedal Abiühingu üritusel,mille puhul me istusime Kristuse ajastu stiilis ruumis,kuulasime õpetust,millest ma hämmastaval kombel aru sain ning sõime head ja paremat, tulin ma koju koos lillekimbuga ning hea tujuga. Mu tänahommikune meeleheide oli kui käega pühitud. :) Lisaks ootas mind kodus kaks külalist- kaks tohutu suur ämblikku. Kuid ma juhatasin nad siiski lahkelt välja,sest oli juba hilja. ;)
Ema ütles täna ka,et ma võin oodata varsti salapärast pakikest,millel Eesti silt peal,nii et ootan!

No comments: