Tuesday, August 31, 2010

1 asemel 2

Sedasi ta siis algab. Minu kahekümnes eluaasta. Kolmas aastakümme. Enam kirjuta ma oma vanuseks ei ühtainust numbrit ega ka arvu,mis algab 1-ga.
Põnev ja tavaline üheaegselt. Vana ja noor tunne korraga. Eks ta selline ole, see ametlikust teismeeast väljumine.

Tänane päev on olnud üsna rahulik ja tagasihoidlik. Mõnes mõttes algas mu sünnipäev juba eile,kui sain kätte esimesed kaardid, telefonikõne ( ;) ) ja mõned imearmsad kingitused. Vanematelt sain kingi kätte juba siis, kui nad veel Rootsis olid, kuigi ma sain täna teada, et midagi olid nad mulle ikkagi veel saatnud. :)
Täna sain veel paar kaarti ja õnnitlusi Facebookis ning Orkutis ja sms-ide teel, ka msn-is sain mõned õnnesoovid. :)

Käisime Alexiga pizzat söömas, jalutasime natuke ja vaatasime poodides ringi. Abikaasa ostis mulle ülinämma tordi ja sellega maiustasime siis kodus. Varsti hakkame ka mõnda filmi vaatama ja õhtu on kodune ning armas.

P.S Tunnen end juba peaaegu täitsa kohalikuna. Postkastis oli mulle täna valijakaart, millega ma 19. septembril saan minna lähimasse koolimajja kohalikku omavalitsust valima... :)

4 comments:

Kõrgemale.... said...

Kallis Heli

Palju palju õnne Sulle!
Ma tõesti ei jõudnud varem netti....eluke on nii kiire, kolisime just Carmeni ka ära...ehk annad andeks!

Aga sa oled olnud meie mõtetes ning südames soovisin sule õnne, tervist ja palju raha juba varahommikul!

Kõik meie

Heli said...

Suur suur aitäh!! Kas olete juba kodus? Ma mõtlesin,et te olete veel sõidus. Aga tore,et olete koju jõudnud!
Kuidas Carmeni uus kodu on ka? Palju jõudu ja rõõmu talle sinna!

Veel suur aitäh heade soovide eest!
Kallistan!!!

Riin said...

Ja telefonikõne teel khm khm. :D

Heli said...

Haha,tõsi!! :D Kusjuures ma mõtlesin just eriti selle peale,kui kirjutasin, et sünna algas juba eelmisel õhtul,aga näedsa, oskas meelest ära minna. :P