Thursday, October 14, 2010

Update

Mõtlesin, et peaks vahepeal kirjutama ka, millega siin tegelenud olen. Ega suurt midagi öelda ju ei ole, kui vaid seda et loodan peaaegu hinge kinni pidades, et mul õnnestub järgmisel sügisel ühele üliägedale baka-õppele saada Göteborgi Ülikoolis. Aga enne seda õndsat aega on veel vaja saada rootsi keele gümnaasiumitase (ehk kaks kursust veel); loota, et ma võin ülikooli avalduse kirjutada ka siis, kui keelehinne alles saabumas; joonistama, maalima, kleepima ja veelkord joonistama; lootma, et saan sisseastumiseksamile ja lõpuks muidugi, et saan sisse. Tundub, et enne tuleb suht palju mägesid ületada ikka.
Aga noh, kui kõik õnneks läheb, siis võin novembris rootsi keelt uue tuhinaga õppima hakata!

Kooliasjadele lisaks otsin muidugi ikka veel tööd-töökest. Ei ole see kerge, eriti kui motivatsiooni napib. Nojaaa,ma tean küll, et raha on vaja ja kogemust ja mida kõike veel, aga no tõesti pole isu teha midagi, mis mind tegelikult väga ei arenda. Kui töötada, siis sellega, mille jaoks olen õppinud. Aga noh, elus ongi vist nii, et vahel tuleb ka neid vähem meeldivaid asju teha ja ma siis ikka otsin ja avaldan oma avaldusi. Ootame-vaatame.

Aga siis on mul veel äkki kiireks läinud meie Pulmad nr 2 korraldamisega. Detsember on kuidagi ootamatult lähedale tulnud. Õnneks pole tarvis paljusid asju teha, sest pooled mured lahendasime juba eelmisel aastal. Aga siiski on natuke ebakindel veel pulmapeo korraldamise koht, mis on tegelikult ikka päris põhiline vajadus...Hm-hm. Nii et palvetame, mõtleme ja helistame! Küll saab. :) Ja siis veel paar pisemat asja ning meie pühalik ja helevalge päev võib rahulikult saabuda. :)

Mis veel..Praegu suurt ei meenugi. Igapäevased tegemised nagu ikka. Paar külaskäiku, kirik, hubased hetked kodus ja igaõhtused tühjaläinud pingutused normaalsel ajal magama minna. :D

Nädalavahetusel ootab ees sõit Göteborgi- Vaiakonverentsile! Jee! :D

No comments: