Saturday, October 18, 2008

Alguses...

Hei!
Nüüd on see siis tehtud. Mõte blogi teha on mul juba mõnda aega peas keerelnud,aga pole kuidagi sinnani jõudnud. Väike kõhklus minus ütles,et nagunii jääb aega väheks ja ühel hetkel juhtub,et ma ei viitsi enam siia kirjutada. Aga siis ma taipasin,et maailma negatiivsus ja pidev pessimism on juba mulle ka külge hakanud. Kuidas saan ma teada,et jätan blogi pooleli,kui ma pole isegi alustanud?

Igatahes,paar sõna kodulehe nimest. Miks just helkiv? Hah,kui ma vaid ise teaks.:) Ma katsetasin mitmeid sõnu,mis mulle eesti keeles kõige enam meeldivad,aga kõik olid võetud või tundusid sobimatud. Samuti ei saa ju Internetis täpitähti kasutada. Aga siis tuli sõna "helkiv" mulle popsti pähe ja ma avastasin,et ohoo,mu enda nimi algab ju ka nii. pealegi,helk on midagi kaunist ja kinnipüüdmatut,vaevalt märgatavat. Nii et miks siis mitte.
Tjah,ma olen täna üpris hingeline,sellest see kummaline jutt.:D
Aga olgu,nüüd ma hakkan ennast õueminekuks sättima. Läheme täna Mustpeade majja African Party´le,see üritus tõotab tulla huvitav! Seniks aga-Kohtumiseni!:)

2 comments:

Riin said...

Tere tulemast blogijate seltskonda, Helikene! :)

Heli said...

Aitähh!:D Eks näis,kui kauaks mul püsivust jätkub;)