Thursday, October 23, 2008

Sõnade Hääl

Huhhh. Esimene veerand põhimõtteliselt läbi. Rahvas läheb homme Tallinna Ülikooli,meid jääb seega tundidesse umbes kümme. Ja tunnid on kõik lühemad. Ahjaa,füüsika jääb algusest ära ka.:)
Täna läks kardetust paremini,kuigi mul pole ju ikka aimugi,kas ma tegin täna mata töö väga hästi või väga halvasti...Ja õpetaja parandab tööd ju nagunii vaheaja viimaseks pühapäevaks ära...:P
USA test oli kah okei,esimesed paar küsimust olid küll sellised,et misasja?,aga ülejäänud oli normaalne. Välja arvatud küsimus selle servanti kohta. Oli kiusatus tsiteerida Kadit:"Pole aimugi". :D

Kui ma alles blogile nime mõtlesin,siis kirjutasin välja mitu sõna ja sõnaühendit,mis mulle eesti keeles kõige ilusamad tunduvad(muide,"blogi" on mu meelest kole sõna). Paneks siis nad siia kirja,saate ka keelelist rõõmu tunda.;)
Kirgas;soojus;pehme;raagus;kalmistu;apelsinimarmelaad;piparmünt;
hubane;leevike;pähklisalu;kirsiõis;konnapoeg;küünlavalgus;rannaliivalt
leitud kivi;vaikusehetk;pärlendav;helk;kadakas;roosiaed;heinalõhn;karjamaa;
päikesepoolne;sirelid;varajane.....:)

3 comments:

Riin said...

Mulle meeldivad nendest sõnadest kirsiõis ja pähklisalu. Sinu blogi pealkiri on muide väga originaalne. :)

Heli said...

jee:D

Heli said...

suht luuleline on vist;) aga no tulebki põgeneda mõnikord sellesse "väiksesse pähklisallu",reaalsusest eemale.:D
Oeh. Filosoofia ettekanne mõjus vist...;D