Thursday, October 23, 2008

Lugesin just "Jutlusta minu evangeeliumit" ja leidsin sealt koha,mida olin juba ammu oodanud. Eestis(ja üldse maailmas) peetakse meie kirikut vahel üheks tavaliseks usulahuks. Umbes et,oh,mingid tüübid kogunesid jälle kokku...Kuigi see pole üldse nii! Ma olen saanud tugeva tunnistuse,et midagi õigemat kui Viimse Aja Pühade Jeesuse Kristuse Kirik pole olemas! (Peale Jumala enda muidugi)Ma ei osanud varem kuidagi selgitust sõnastada,aga nüüd vaatas vastus mulle kohe otsa!
"See Kirik ei ole mõni järjekordne usulahk ega ole see ka Ameerika kirik. See on "evangeeliumi terviklikkus(e)"(ÕL1:23) taastamine,seesama,mida ilmutati ja õpetati algusest peale."
Ehk see pole midagi uut. See on algkirik,selline,mille Kristus asutas ja siis maa peale taastas. Nii lihtne ja loogiline,kuidas ma ise seda sõnastada ei suutnud?;D

No comments: