Sunday, October 26, 2008

Elu Nädalavahetusel

Eile oli päris kiire päev. Hommikul käisid õed külas,rääkisime Elupuust ja selle viljadest-Jumala armastusest.
Siis õppisin natuke ja kell veerand neli läksin juukseid pesema. Olin just pea vee alla pannud,kui mulle kohale jõudis,et pidin sel hetkel just kodust välja minema. Kiiruga juukseid kuivatades,samal ajal riidesse toppides ja nägu ette joonistades sain lõpuks omadega valmis ja põrutasin Estonia kontserdisaali. Noorte Naiste ürituse raames käisime seekord klaverifestivalil ilusat muusikat kuulamas. Väga inspireeriv kontsert oli!
Kohe, kui kontsert läbi sai,kihutasin läbi vanalinna Nuku-ja Noorsooteatrisse. Mul oli viisteist minutit aega sinna jõuda. :D Etendus oli Gogoli "Mängurid". Esimene vaatus oli suht kahtlane,aga teine oli juba arusaadavam. Vahendid olid huvitavad,erinevas suuruses nukud ja igasugused valgusefektid. Lavastuse poole pealt siis väga lahe. Aga...tükk ise polnud päris minu maitse. Nojah,mis teha. Peabki olema ju igale inimesele oma stiil.:)

Täna sain kell pool kaksteist teada,et kirik algas hoopis kell üksteist. Ajasin issi liikvele ja ta viis mu autoga kohale. Kuulasime ringkonnakonverentsi. Kõned olid väga head,eriti see,mida ma esimesena kuulsin. Ma olen päris tõsiselt misjonitöö peale mõtlema hakanud ja see tabas kui naelapea pihta.;)
Ja õde Thomson oli täna Pärnust siin! Jee!:D

Ilm polnud just kiita...Kui ma lõpuks koju jõudsin,olin märg,külmunud ja tuule peale pahane. Aga soe kodu ja kanasupp ootasid mind!Kodu on hea!:D

Nüüd ma siis jätkan lugemist.2004 aasta Ensign,mille ma täna kirikust sain,sisaldab mõndagi huvitavat.:D Head vaheaega kõigile!!!

2 comments:

Riin said...

Sa oled nii tubli, et ikkagi poole pealt tulid. Kusjuures kõnesid kuulates mõtlesin ma kohe, et sulle need kindlasti meeldiksid. :)

Heli said...

Olid tõesti head kõned.:D Ja ma ju lihtsalt ei saa pühapäeval ilma mõjuvate põhjusteta kirikusse tulemata jätta.:DAitäh,et ikka mu peale mõtlesite ja sõnumi saatsite.:)