Wednesday, April 7, 2010

I Feel My Saviour´s Love

Ma ei tea, kas see oli eriline pühadeaja õhustik, koosolemine suure rõõmsa perekonnaga või lihtsalt tõeline puhas Vaim, aga seekordne konverents oli võrratult hea. Kui ma ka tavaliselt leian iga kord midagi, mis mu ellu sobitub,siis seekord tundus,et peaaegu iga sõna oli just spetsiaalselt mulle mõeldud. Ma ei oskagi midagi välja tuua,kõik oli lihtsalt nii tugeva ja hea sõnumiga. Kui midagi eriti välja tuua,siis Vanem Hollandi kõne, sellest lausa õhkus sellist väge,et kananahk tuli peale. Ma tõesti tundsin sel nädalavahetusel, et Päästja võttis mu käekõrvale nagu selle väikese tüdruku siin pildil,et ka mind koduteele tagasi juhtida.


Muidu olimegi reedest eilseni Tjörnis Alexi perel külas. Rahvast oli päris palju,sest lisaks mulle ja Alexile olid seal külas veel viis inimest. Pluss muidugi pere ise. Nii et tegemist oli küllaga,mängisime kaarte ja muid lauamänge, vaatasime filme, jalutasime(soe ja lilled!) ning loomulikult kuulasime/vaatasime konverentsi. Vahva puhkus oli!

No comments: