Monday, April 12, 2010

Päevad on küll nii soojaks läinud,et lausa palav hakkab! Üha rohkem on näha pargipinkidel raamatuid lugevaid inimesi,päevitajaid ja jalutavaid perekondi. Täna oli õhus tunda juba isegi kerget suvehõngu!
Eile käisime Göteborgis vaiakonverentsil,mul juba teine kord siin! Ilm oli megailus ja sõit läks ruttu. Konverents oli vahva ja hea,nägime mitmeid tuttavaid ja sõnumid olid värskendavad. :)
Õhtul käisime pikal jalutuskäigul. Avastasime hästi hea metsaraja,mis läks kohe pikalt peaaegu linnast välja. Õhtu oli soe ja päikseline ja nii hea oli kahekesi sedasi metsa sees jalutada.
Suvise pulma-vastuvõtu plaanid on nüüd täies hoos ja pea igasuguseid mõtteid täis. Natuke hirm ka,et kas raha jätkub ja kas kõik ikka lõpuks toimub. Pärast on nii,et olen kõik uhkelt välja kuulutanud ja siis tuleb mingi asi ette...Aga eks enne sellist uhket üritust ongi alati närv sees.

Aa,tuli meelde,et kunagi lubasid meie uusi nõusid näidata. Komplektis on küll iga asja neli,aga ma tegin pilti pakiga saabunud asjadest (puuduvad nõud olid juba varem olemas). Siin nad on:

4 comments:

Anonymous said...

Jeiii , nägin su nõud ka lõpuks ära :D
tähendab teie nõud . Igatsen !

Heli said...

Hee,nägid jaa. :D Muide,sinu jalutamisjutu peale ütleks,et minu meelest on see ka üks parimaid asju maailmas! :D Igatsen sind ka ja me oleme eestis 15.juuni! :D

Anonymous said...

Siis parem oleks,kui te mu lõpetamisele ennast veaksite :D:D

Heli said...

püüame! graafik on väga tihe,aga äkki ikka õnnestub! sa pead siis teada andma,millal ja kus ja mis kell!