Tuesday, April 20, 2010

Uskuge või mitte,aga eelmise nädala juhtum kordus täna. :D
Mõtlesime minna poodi viimase 19 krooni eest piima ostma minna. Kuna rahajäägid olim meil mõlemal eraldi kontodel,siis mõtlesin ma oma raha Alexile saata,et siis saab ühe arvega maksta.
Tegin oma pangalehe lahti ja sealt vaatas mulle vastu ligi 600 krooni. :D
Scandicus oli vist mingi valearvestus,sest ma töötasin kunagi paar päeva,mille eest ma polnud veel palka saanud. Nüüd siis sain,kaks kuud hiljem. :D Ma olin selle täiesti ära unustanud,aga raha tuli ülivajalikul ajal. Nii saime me jälle lihtsalt piima asemel terve hulga asju osta ja jäi veel ülegi. :D
Seda nüüd küll enam lihtsalt kokkusattumuseks ei saaks pidada. Jumal õnnistab ja ei jäta meid hätta! :)

4 comments:

Monpansjee said...

no teil ikka veab :D

Heli said...

Mhmh,ma ka just mõtlesin. :D

Kadri said...

Heh!
See on küll tore õnnistus! Muide, nii tore oli üle pika aja su blogi lugeda.
Olete Alexiga armsad! Just mõtlesime täna Kennetiga kui imeline on igavese perekonna algus...kuigi mõnikord raske :) aga head on alati küllaga rohkem!
Kallistan ja ootan teie tulekut!
Kadri

Heli said...

Jaa,perekonna algus on imeline! Ma olen nii õnnelik,et me otsustasime abielluda! See on toonud nii palju rahu ja rõõmu,rahaprobleem on ka hoopis hea võimalus koos mõelda ja õppida!
Ootame ka Eestisse sõitu väga,palvetame teie eest! Kalli!