Tuesday, November 4, 2008

Veider...

....ma väsisin ära. Ma olen kaks viimast päeva kodus põhiliselt ainult maganud ja telekat vaadanud. Mis on imelik,sest ma pole eriline telekavaataja. Kusjuures,imekombel olen kogu selle pahna seest isegi mõne huvitava saate välja klõpsutanud...aga see selleks.
Ma mõtlesin täna oma veidrusi jagada,nõnda nagu mitmed kaasblogijad seda teinud on. Nii et nautige ja naerge mu üle. ;)

*Mulle maitseb kuum vesi. Tegelikult ka. Pärast opi oli mul hirmus tahtmine juua kuuma vett. Vaene medõde ei saanud alguses üldse aru,mida ma temast tahan.:D
*Ma ei saa ilma sokkideta magama jääda. Isegi siis mitte,kui mul tegelikult soe on. Sel juhul ma poen sokkidega teki alla ja mõne aja pärast võtan nad ära.
*Ma jälestan õudusfilme. Paljudele need meeldivad ja ma ise arvasin ka väiksena,et see on midagi ääretult põnevat,aga olgem ausad- see on ju tegelikult haiglane,kui keegi tunneb lõbu teiste inimeste piinade vaatamisest,olgu need siis võltsid või mitte.
*Ma armastan Suurbritanniat,eriti Inglismaad,kuigi ma pole isegi selle saare lähedusse sattunud.
*Ma ei talu ropendamist ja muud labast kõnepruuki.
*Mul on kalduvus mõnikord asjadele teiste asjade nimesid panna. Nii on mul olnud telefon nimega Seep ja rott,keda nimetasin Kutsuks. Ja ükskord oli telekas onu,kes oli minu meelst ehtne Tikk! Vaadake ette,päris paljud inimesed on mu meelest asjade moodi!;)
*Ma ei saa olla ilma oma padjata. Või siiski saan ka,aga kodus käin tihti ringi,padi kaisus.
*Kui Anna Elisabethil on Suur Vanker kaelal,siis minul moodustus selline kujund õlale!:)
*Mul on beebist peale kõhu peal Saturni kujuline arm. Ja kellelgi pole aimu,kust see sinna sai.
*Ma armastan keldrilõhna.
*Minu meelest on imetore olla vihma ajal kasvuhoones ja istuda seal tagurpidipööratud ämbril.

Küllap on mul veelgi veidrusi,aga hetkel ei meenunud rohkem. Nooh,olen ma väga imelik?:D

2 comments:

Riin said...

Mul on ka sinu kolmas ja viies, aga ma ei pea neid veidrusteks. Pigem just vastupidi. :)

Heli said...

njah,ma ise mõtlesin ka selle peale:D