Sunday, November 23, 2008

Lumi!!!

Paar vaadet minu toa aknast:D :

Ma niiii kaua ootasin korralikku lund,ja kui see viimaks tuli,oli elu minu jaoks hingetukstegev. Ma ei saa aru,kuidas miski küll nii ilus saab olla nagu seda on lumised puud,pehme krudin soojade talvesaabaste all,lumehelbed tänavalambi valguses...Jumala looming vapustab mind alati. Minuga on nagu Bellaga-ta ei suuda kunagi Edwardi iluga ära harjuda. Mina ei ole võimeline Taevaisa sõnatukstegeva kõikvõimsusega kohaneda. Ma armastan Teda nii väga!

Viimasel ajal on elu olnud mõnevõrra keeruline. Twilghti seeria(mis näib iga loetud lausega järjest paremaks minevat) on pannud mind palju elule mõtlema. Ma olen segaduses. Ja ma ei suuda seda enam kuigi kaua taluda. Ma pean midagi ette võtma. Ma palvetan tihti,et Isa mind aitaks. Ja ma tean,et Ta teeb seda.

Muide,veel veidi Twilghti seeriast- lugesin täna öösel läbi teise raamatu("New Moon"). See oli absoluutselt vaimustav. Ma jäin magama kell kuus hommikul.
Siiski,nii nagu vampiir peab inimvere joomise ihaga muudkui võitlema,nii pean mina sel nädalal vampiiridest hoiduma. Irooniline. Inimene hoidub vampiiridest...Aga on saabumas oodatud nädalavahetus Templisseminekuga. Ja ma tahan tõesti mõelda asjadest,mis elus tegelikult tähtsad on. Samuti pean ma ülikooli tõsiselt kätte võtma. On jäänud liiga vähe aega ja ma olen liiga vähe teinud.

Tsauki seniks!

2 comments:

Riin said...

Seal on niii ilus! Aga siin on ka! :P
Muideks, sa ikka tead, et void alati minuga raakida, kui sind midagi vaevab,eks. Ma oskan paris head nou anda. ;)

Heli said...

Tore,kui sulle seal meeldib!:D Tean,et võin,sa oled parim!:D