Saturday, November 1, 2008

Eile oli siis too kurikuulus Halloween. Nalja sai ikka päris palju.:D
Hommik oli tegelikult üsna rahulik ja vaimne. Saime õdedega kokku ja rääkisime päris paljudest asjadest. Õhtul aga...siis hakkas möll pihta.
Kuna mu vend pidas meil kodus pidu,siis aitasin ma temal ja ta sõbral candy-apple-it valmistada ja nende pidu algas siis kell neli.
Kui ma end ka valmis olin saanud,viimane lihv välimusele antud,sõitsime Hipi-Riini juurde,mu kaasennustaja Mirell ka auto peale võetud.
Pidu oli lõbus. Sai naerda,mängida,süüa,tuult lehvitada ja "ennustada"...:D
Nonih,see olen siis mina enne ärasõitu;)Ja see on õunamäng. Õunad ripuvad niidi otsas...käega puudutada ei tohi!
Meie kui teadjad mustlaseided(mina ja Mirell) muidugi võitsime.;) Nagu toolimäng,ainult et ajalehtedega...:D Asi kiskus karmiks!

2 comments:

Riin said...

Te nägite Mirelliga nii kihvtid välja! Mul on hea meel, et te saite tulla. :)

Heli said...

kõik olid vahvad:D ma mõtlesin ka vahepeal hipiks teha kusjuures,aga mul polnud eriti asju. Väga tore pidu oli,suur aitäh,et kutsusid!:)