Monday, July 27, 2009

Olek II

Nii põnevat elu polegi mul vist kunagi olnud. Üks vägev asi teise otsa ja veelgi enam. :D
Laupäeval käisime siis D-de juures,enne üritasime poodi leida ja shoppasime(sõna "üritasime" selgituseks,et ma ei soovita kellelgi Göteborgi autoga tulla,sest siin ei saa mitte ükski tont ka aru,kuhu,mismoodi ja miks sõitma peab. Me tegime nädalavahetusega Götele oma sada ringi peale).
D-de juures oli tohutult armas ja kodune. Nad on niiii toredad inimesed! Äge oli näha ka,kuidas A ja minu vanemad omavahel tutusid ja sõbrunesid tänu Wee bowlingule ning golfile. :D Tjörn on jätkuvalt maine paradiis,eriti nüüd suvel,kus on soe,roheline ja noh,suvine. Need pisikesed puumajad,kitsad tänavad,purjesadam,meri,kaljud...täpselt nagu Lindgreni raamatud. Võrratu. Kusjuures,kuigi saar on päris suur,ei ole seal ühtegi politseinikut(välja arvatud rannavalve).
Eile tulime siis D-de juurest tagasi ja läksime otsejoones Lisebergi lõbustusparki. Nagu tõsiselt lõbus oli! :D Saime kisada,raputada ja märjaks saada. Lisaks veel Burgerkingis süüa. Pluss need vaated Göteborgile...Ja muidugi oma pere ja A-ga koos olemine...Mida veel tahta võiks? :)

Täna asus pere taas koduteele. Viissada kilomeetrit Stockholmi tagasi ning siis laevaga 16 tundi. Uuh. Edu neile,loodan,et kõik sujub.
Mina koristasin ja panin asjad korralikult ära. Varsti teen pilte kah,siis on näha,mismoodi ma siin pesitsen. :) Peagi tuleb A,siis me lähme ostame mulle veel vajalikke asju ning osaleme ka noorte pereõhtul Instituudi hoones. Mmmmõõõnnnuuus!

2 comments:

Kadri said...

Oh, elu nagu suur lilleaed! Mul on nii hea meel, et sulle seal meeldib! Kallistan!

Heli said...

Tore on tõesti. :) Kui nüüd töö ka leiaks,oleks kõik veel parem. Loodan, et teil ka kõik kenasti! Päikest ja kallistusi!