Friday, July 3, 2009


Ma tean,et ma olen seda juba niiii palju kordi öelnud,aga ma ei saa seda lihtsalt endas hoida: Suvi on parim!!! Isegi kui ma olen palaviku ja nõrkusega voodis,sest peakatteta mööda ilma ringi kõndimine otsustas mulle ilmselt päikesepiste tekitada. Ups. :D
Käisin eile vanalinnas,et seda ühele toredale Austraalia eestlasele näidata ja tutvustada. Hästi vahva oli,nägin lõpuks meie vabadusesamba ka ära. Lähedalt näeb see täitsa kena välja tegelikult, üldse mitte nii nagu telerist vaadatuna. :) Tegelikult hakkas see mulle isegi päris meeldima. Ja eks ma olin pärast Oleviste tornist vaate imetlemist üsna isamaalises meeleolus ka. Ma ei saa parata,suur osa Tallinnast on ikkagi minu meelest ülimalt ilus,rääkigu mõned, mida tahavad.

2 comments:

Riin said...

Oi kallikene, loodetavasti saad varsti terveks. :)

Heli said...

Saan saan,see läheb paari päevaga üle. :D